2011. június 14., kedd

1.Fejezet: Indulás!

-Mindent bepakoltál, kicsim?-Kérdezte anyu a vacsora közben.
-Ja...-Bólintottam.-Mindent...
-Ez annyira nem ér!-Horkantott Amy, a nővérem.-Ő egész nyáron Kanadában lesz, én meg mehetek melózni a Hootersbe!-Rázta meg a fejét bosszúsan.
-Szar ügy.-Vontam vállat vigyorogva.
-Fogd be...-Morrant rám.
-Hé!Elég lesz, lányok!-Szólt közbe anyu.
-Ő kezdte!-Böktem Amyre a villámmal.
Szótlanul folytattuk a vacsorát...
-Tízkor indulunk, szóval addigra készülj el, Emily!-Mondta anyu megtörve a csendet.
-Oké...-Bólogattam.-Hány óra van?
-Fél hét.-Felelte Amy.
-Jess is ki szeretne majd jönni velünk a reptérre.-Pillantottam anyura.-Nem baj?
-Nem, dehogy.-Mosolygott megértően.
-Hétre itt van...Egy kicsit még eldumálgatunk majd...Ha már nem jön velem.-Egy fájdalmas sóhaj szakadt fel belőlem, amit anyu is észrevett.
-Ugyan, kicsim!-Mosolygott rám kedvesen.-Ahogy titeket ismerlek úgyis minden este dumálni fogtok telefonon, és ha hazajössz még lesz egy hetetek együtt...Örülj neki, hogy te három hónapon keresztül a híres és imádott Christian Blake-eddel lehetsz!-Bökött oldalba.
-Az meg egy majom...-Horkantott Amy.
-Fogd be, Amy!-Kaptam rá a tekintetem.-Chris a világ legjobb pasija!
Már épp vissza akart vágni, mikor megszólalt a csengő.Felpattantam és az ajtóhoz siettem.
Kitártam és Jess állt előttem szomorkásan mosolyogva.
Megöleltük egymást, majd odébb álltam, hogy bejöjjön.
-Szia, Jess!-Mosolygott anyu, a tányérokat a mosogatóba rakva.
-Szia, Rose...-Mosolygott vissza Jess.
-Hali...-Jött be Amy, majd öntött magának egy kólát.
-Helló, Amy...-Miután mindenki köszönt mindenkinek, Jess-szel felmentünk a szobámba.
-Minden este fél tízkor hívnod kell!-Támadott le egyből, mikor becsuktam az ajtómat.
-Oké...-Nevettem fel.-Hívni foglak, nyugi!-Mondtam.
-Mikor indulunk?-Kérdezte leülve az asztalomra.
-Tízkor.-Feleltem.-Gyere...Gyújtsunk rá, anyu úgyse jön be.Se Amy.-Vontam vállat, majd fogtam a cigis dobozomat, kimentünk az erkélyre és leültünk a falhoz.Rágyújtottunk...
Igen...Már két éve cigizek, úgy, hogy az anyám és Amy nem tudnak róla.De nem igazán érdekel...
-Hiányozni fogsz, Em...-Sóhajtott a barátnőm, a vállamra hajtva a fejét.
-Te is, Jess...De mihelyst hazajövök, csapunk egy nagy kerti bulit minden haverral és piával!-Mosolyodtam el.
-Király!Már várom!-Mondta, majd beleszívott a csikkbe...-Fél nyolc...-Sóhajtott.
-Ja.-Húztam el a számat.-Mit vegyek fel az utazáshoz?
-Amit akarsz...-Vont vállat.
-Kösz...Ezzel sokat segítettél!-Nevettem fel.
Elnyomtuk a cigiket, aztán bementünk és beszélgetni kezdtünk...
***
Negyed tízkor gyorsan lezuhanyoztam, aztán sminkeltem, kivasaltam a hajam és elmentem öltözni...
Egy kék csíkos csőtop, fekete csőgatya, platform cipő, és a bőrdzsekim.Kiegészítők és végül parfüm (http://www.polyvore.com/cgi/set?id=32662450).A válltáskámat, amibe minden be volt pakolva a vállamra kaptam, a bőröndjeimet lecipeltem a földszintre Jess-szel.
-Emily...-Lépett oda hozzám anyu mosolyogva.-Úgy gondoltam, hogy most, hogy egész nyáron távol leszel...Szükséged lesz erre...-Átnyújtott egy kék kártyát.-Bankkártya...Elegendő pénzzel feltöltve, ami elég lesz nyárra.
-Oh, anyu...-Mosolyodtam el, majd elvettem az "ajándékot" és megöleltem.-Köszönöm!
-Lassan indulni kéne...-Szólalt meg Amy karba tett kézzel, majd ellökte magát a pulttól és kihúzta az egyik bőröndömet.
Jess, én és anyu is vittünk egyet, majd bepakoltuk a cuccokat a kocsiba és mentünk is...
***
-Vigyázz magadra, pisis...-Sóhajtott mosolyogva Amy.
-Te is, tesó!-Megöleltük egymást.
-Tudod, hogy...Nem szoktam ilyeneket mondani, de...Hiányozni fogsz!-Mondta halkan.
-Te is nekem!-Nevettem fel.Jess felé fordultam, aki szótlanul a nyakamba ugrott.-És Te is nagyon hiányozni fogsz, Jess!-Mosolyodtam el, majd magamhoz öleltem.
-Szórakozz jól és vigyázz magadra!Na meg hívj minden este fél tízkor, ahogy megbeszéltük!-Hadarta.
Aztán már csak anyu volt, aki könnyekkel küszködve magához szorított.
-Vigyázz magadra, kicsim...Jó szórakozást!-Mondta kedvesen.
-Oké...-Léptem el tőle.-Inkább most megyek, mielőtt elsírom magam.-Nevettem fel.-Sziasztok!Majd hívok mindenkit ha megérkeztem...-Mondtam, majd még egy utolsó csoportos ölelés és szálltam fel a gépre...
***
Az út során aludtam, zenét hallgattam, vagy filmet néztem az iPhone-omon...Szóval nem unatkoztam.
De mégis megörültem, mikor megpillantottam Kanadát, magam alatt elterülve.Végre!Kezdődik a világ legjobb nyara!
Aztán a gép ereszkedni kezdett, Edmonton feltűnt alattam...
-Üdv itt, Emily!-Motyogtam halkan magamnak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése