2011. június 15., szerda

2.Fejezet: Frédi és Béni

Mikor leszálltam a gépről rögtön mellettem termett két, hatalmas öltönyös alak, akik a cuccaimat vitték.
-Oh...Helló skacok...-Pillantottam fel a két méter magas ipsékre.
-Emily Dennis?-Kérdezte az egyik mély, rekedtes hangján, mire bólintottam.
Elindultunk...Kiléptünk a reptérről és máris vakuk villogtak, kérdésekkel záporoztam...
-És itt az a szerencsés tini lány, aki az Örök Köd című romantikus horrorfilm forgatására nyerte meg a belépőt!-Harsogta az egyik nő a kamerának.
Egy fekete Hummer limuzin parkolt előttünk, beültettek, én meg?!Tisztára sokkhatás alatt voltam!Riporterek, kamerák?!Hova jutottam én?!
***
A kocsi fél óra múlva lassított és megállt.Kiszálltunk egy hotel előtt.
-Red Wood Hotel.-Olvastam fel.
-Holnap reggel indulnak tovább Willmore-ba.-Szólalt meg az öltönyös gorilla, akinek még mindig nem tudtam a nevét!
-Őőő...Bocsi, hogy csak így rákérdezek, de...Megtudhatom a neved haver?-Kérdeztem tétován.
-Tom.-Felelte szűkszavúan.
-Aha...-Bólintottam.-És a haverod?-Pillantottam a mellette állóra.
-Steve.-Felelte a másik.
-Szuper...Itt Kanadában mindenki ilyen melegszívű és barátságos típus?!-Horkantottam, majd szó nélkül bementem a szállodába, mögöttem a két gorillával.
-Áh, biztos maga Emily Dennis.Az Örök Köd forgatásának nyertese!-Mosolygott rám a recepciós.
-Ja, én vagyok...Helló.-Bólintottam.
-Üdvözöljük a Red Wood Hotelben!Reméljük jól fogja magát itt érezni!-Mondta a már jól ismert szöveget.
-Ja, persze...Kösz.Melyik az én szobám?-Sóhajtottam.
-Harmadik emelet, háromszázhatos ajtó.-Felelte, majd átnyújtotta a kulcsot.
Kikaptam a kezéből és elindultam.
-Gyerünk, Frédi!Gyerünk Béni!Szedjétek a lábatokat, fiúk!-Szóltam hátra a két testőrnek, akik összenéztek, majd követtek is.
Felértünk az emeletre, majd a szobához is...Bementünk, aztán végre a két mamlasz magamra hagyott.Hála az égnek!
Bejártam a szobának nevezett lakosztályt, ami nagyon is tetszett!
Aztán az ágyon hasra vágódtam és a mobilomat elővéve hívtam is anyut.
L.A.-ben most úgy este hat óra lehet...Míg itt dél.
-Szia, kicsim!Na?Jól utaztál, minden rendben?-Vette fel rögtön.
-Szia, anyu!Igen, jól vagyok, minden oké...Képzeld...A reptérre kijött elém két hatalmas gorilla, akik elkísértek a hotelbe, ahol most is vagyok...Frédinek és Béninek neveztem el őket, de amúgy Tom és Steve.-Mosolyodtam el.-És egy olyan szuper lakosztályt kaptam, hogy csak na!-A hátamra fordultam és a nyakláncomat babráltam.-Otthon mizu?
-Semmi érdekes...A nővéred elment Davidhez, Jess hazament...Képzeld!Szegény lány elsírta magát a kocsiban, hogy máris hiányzol neki!-Halkan felnevetett.
-Oh...Szegény!-Elmosolyodtam.
-Kicsim, most mennem kell dolgozni...Még beszélünk, oké?-Sóhajtott.
-Oké...Szeretlek, anyu!Szia, puszim!
-Szia, puszi!-Bontottuk a vonalat és már hívtam is Jesst.
-Szia!-Azonnal felvette.Mily meglepő!
-Szia, Jess!Képzeld...Megérkeztem.-Mondtam.-Egy szuper lakosztályt kaptam, van két hatalmas testőröm, Frédi és Béni, alias Tom és Steve.-Kuncogtam.
-Na?És találkoztál már Christian-nal?!-Kérdezte rögtön.
-Nem, még nem.Ha jól tudom ma, az ebédnél ismerkedem meg a stábbal, a sminkessel, a fodrásszal, a stylisttal, a producerrel, a színészekkel és a többi szuper emberkével!-Hadartam.
-De jó neked...-Sóhajtott.-Este majd hívj, oké?Kíváncsi vagyok, hogy milyen Chris!
-Oké, majd hívlak.-Mosolyodtam el.
-Most megyek, mert vacsizunk...
-Oké.Jó étvágyat, szia és puszi!-Felültem és a lábaimat magam alá húztam.
-Szia, köszi és puszi!
Miután végeztünk felálltam és a bőröndömhöz mentem.
-Átöltözök és megyek az ebédre...-Határoztam el magam.
Gyorsan átöltöztem, sminkeltem, átvasaltam a hajam és kész is voltam (http://www.polyvore.com/cgi/set?id=32666513).
Mikor már majdnem indultam...Valaki kopogott.
Kinyitottam az ajtót;
-Áh, szia, Frédi!-Vigyorodtam el.-Csak nem az ebédre akarsz vinni?Szuper!Mennyünk!
Kiléptem a szobából, bezártam és mentünk is...
Az ebéd a tárgyaló teremben lesz, amit...-Kezdett bele Tom.
-Oké, nem érdekel a rizsa, hogy mire alakították ki a termet.Csak vigyél oda, jó?!-Horkantottam.
-Igen is, kisasszony...-Motyogta.
-Na ez már jobb!
***
Egy nagy ajtóhoz értük és bementünk...
Egy csomó ember ült bent, felismertem Lucy Clearwart-ot, Josh és Anna Levis-t, még egy csomó színészt...De aztán, az keltette fel az érdeklődésemet, akit utoljára megláttam; Christian Blake.
Ott ült az asztalnál, fehér felső, fekete csőgatya, előre vasalt haj, piercingek...Irtó dögös volt!
Ez az Em!Neked most kezdődik a világ legjobb nyaralása!-Mondtam magamban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése