2011. június 13., hétfő

Bevezető

Te mit tennél, ha egy olyan dolgot kaphatnál meg, amire mindig is vágytál?Örülnél, igaz?
Én megkaptam azt, amire vágytam.Egy három hónapos kiruccanást, az Örök Köd forgatására.
De mégsem örültem.Úgy volt, hogy Jessicaval, a legjobb barátnőmmel megyek.Csak, hogy Ő nem jön, mivel nem engedik el a szülei.Ezért egyedül kell mennem...És a kedvenc tini-sztárommal lehetek egész nyáron; Christian Blake-kel.
Az a srác még csak 17 éves, de elképesztően remek színész!És persze, egy magam fajta, 15 éves lánynak az álompasija is...
Szóval holnap este indul a gépem Edmontonba tizenegykor.Ott találkozom a stábbal és a színészekkel.Reggel hatra érek oda körülbelül.Aztán megyünk tovább a Willmore Nemzeti Parkba, ahol a filmet fogják forgatni.Az út Edmontonból, úgy...6 órás lesz kocsikkal.
Azt mondják, az a park nagyon ijesztő...Erdő van mindenhol és éjszaka az orrodig sem látsz...Tiszta kísérteties!Plusz még úgy, hogy egy horrorfilmet is forgatunk...Szuper, nem?!
Hát...Most én pörgök a holnapra, de szomorú is vagyok, mivel Jess nem jöhet velem.Azért...Kíváncsi is vagyok, hogy Christian Blake élőben is ugyanolyan helyes és cuki-e, mint a tévében és az újságokban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése